„Wykonanie banera projektu

Ujsoły, 14.03.2017r.

Znak sprawy: RO.042.2.2.1.2017

 


 

ZAPYTANIE OFERTOWE


 

1. Zamawiający: Gmina Ujsoły, 34-371 Ujsoły, ul. Gminna 1

 

zaprasza do złożenia oferty na: „Wykonanie banera projektu "Szklany Szlak" - roll up"

 

2. Przedmiot zamówienia: Opracowanie graficzne banera o wym. 85/200cm. oraz jego wydruk po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego.

3. Kryterium wyboru oferty – CENA

4. Warunki gwarancji: ------------------

5. Termin wykonania: do 24.03.2017r.

6. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Ujsołach, ul. Gminna 1, 34-371 Ujsoły lub proszę przesłać emailem na adres: szklanyszlak@ujsoly.com.pl w terminie do 17.03.2017r.

 

 

                                                               Wójt Gminy

                                                                  Tadeusz Piętka

                                                                 (Kierownik Zamawiającego)

 

Informacje o publikacji dokumentu

Data wytworzenia Wytwarzający/Odpowiadający Data udostępnienia (Udostępniający) Data modyfikacji (Modyfikujący)
2017-03-14 Julia Grygny 2017-03-14 11:03:52
(Alicja Krawiec)
2017-03-15 10:17:45
(Alicja Krawiec)
Wyświetl historię zmian dokumentu wydrukuj dokument« powrót do listy

© 2015 UG Ujsoły