Sporządzenie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu „Zagospodarowanie doliny potoku Bystra i Ujsoły"

Znak sprawy: BP/13/2017                                                      Ujsoły, dnia 19.09.2017r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na  Sporządzenie dokumentacji niezbędnej do złożenia  wniosku o dofinansowanie  projektu  „Zagospodarowanie doliny potoku Bystra i Ujsoły" w trybie pozakonkursowym  w ramach działania  5.4 Ochrona bioróżnorodności biologicznej

 zgodnie z informacjami zawartymi w wezwaniu  oraz w oparciu o zapisy Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020  

 

 

Wójt Gminy Ujsoły

zaprasza do składania ofert na:

 

Sporządzenie dokumentacji niezbędnej do złożenia  wniosku o dofinansowanie  projektu  „Zagospodarowanie doliny potoku Bystra i Ujsoły" w trybie pozakonkursowym  w ramach działania  5.4 Ochrona bioróżnorodności biologicznej

 zgodnie z informacjami zawartymi w wezwaniu  oraz w oparciu o zapisy Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 

 



I. Oznaczenie Zamawiającego

 

Gmina Ujsoły

ul. Gminna 1, 34-371 Ujsoły

godziny urzędowania: poniedziałek – piątek 7.00-15.00
tel. 33 8647 350/351
fax  33 8647 -354
e-mail: ugujsoly@ujsoly.com.pl
adres strony internetowej: www.ujsoly.com.pl

NIP 5532510951

REGON: 072182730


II. Tryb postępowania

 

Zgodnie z treścią art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) - zwanej dalej „ustawą”, do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone w tej ustawie.


III. Opis przedmiotu zamówienia


Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji niezbędnej do złożenia  wniosku o dofinansowanie  projektu  „Zagospodarowanie doliny potoku Bystra i Ujsoły" w trybie pozakonkursowym  w ramach działania  5.4 Ochrona bioróżnorodności biologicznej zgodnie z informacjami zawartymi w wezwaniu  oraz w oparciu o zapisy Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. 

 

Zakres zamówienia obejmuje:

 1) sporządzenie  dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie zgodnie z informacjami zawartymi w wezwaniu do złożenia wniosku oraz Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020   wraz z ewentualnymi uzupełnieniami na etapie oceny wniosku przez Instytucję Wdrażającą

 

2) przygotowanie dokumentacji kampanii  promocyjno – informacyjno –edukacyjnej projektu

IV. Termin wykonania zamówienia

 

Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do dnia 28 grudnia 2017 roku.

V. Warunki udziału w postępowaniu

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

 

a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

 

Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.

 

b) Posiadania wiedzy i doświadczenia:

 

Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.

 

c) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

 

Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.

 

d) Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:


Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.

VI. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów


Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Julia Grygny, tel. 33 8647 350 wew. 31, adres e-mail: j.grygny@ujsoly.com.pl

 

VII. Sposób przygotowania oraz termin złożenia oferty

 

1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. Oferta winna zawierać łączną cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena podana w ofercie winna uwzględniać wszystkie koszty związane
z realizacją zamówienia. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

2. Cena ofertowa nie podlega zmianie po jej złożeniu.

3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

4. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/by upoważnioną/ne do reprezentacji Wykonawcy.

5. Wzory dokumentów dołączone do niniejszego Zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty.

6. Ofertę można złożyć w następujący sposób:

a) pocztą na adres: Urząd Gminy Ujsoły, ul. Gminna 1, 34-371 Ujsoły;

b) osobiście w siedzibie  Urzędu Gminy Ujsoły; 

c) za pośrednictwem poczty elektronicznej  na adres e-mail: j.grygny@ujsoly.com.pl

7. Termin składania ofert upływa w 26 września 2017 r. o godz. 15.00

Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, a nie jej nadania przez Wykonawcę. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane.

8. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

9. W toku dokonywania badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.


VIII. Kryteria oceny ofert

 

Cena ofertowa brutto - waga 100 %.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie wymagane załączniki złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału
w postępowaniu oraz zawierająca najniższą cenę ofertową (oferta otrzyma maksymalną ilość – 100 pkt.) Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie niższą ilość punktów.


IX. Wynik postępowania

 

1.  O wyborze najkorzystniejszej oferty lub o unieważnieniu postępowania Zamawiający powiadomi Wykonawców.

2.  Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez wybierania którejkolwiek z ofert.


X. Lista załączników:

1. formularz ofertowy

 

 

Załączniki:

Opis (kliknij aby pobrać) Data zamieszczenia Rozmiar
formularz ofertowy.docx 2017-09-19 13:23:00 26 kB

Informacje o publikacji dokumentu

Data wytworzenia Wytwarzający/Odpowiadający Data udostępnienia (Udostępniający) Data modyfikacji (Modyfikujący)
2017-09-19 Julia Grygny 2017-09-19 13:23:25
(Alicja Krawiec)
2017-09-19 13:23:25
(Alicja Krawiec)
Wyświetl historię zmian dokumentu wydrukuj dokument« powrót do listy

© 2015 UG Ujsoły