Znak sprawy: BP/13/2017 Ujsoły, dnia 19.09.2017r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na Sporządzenie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu „Zagospodarowanie doliny potoku Bystra i Ujsoły" w trybie pozakonkursowym w ramach działania 5.4 Ochrona bioróżnorodności biologicznej
zgodnie z informacjami zawartymi w wezwaniu oraz w oparciu o zapisy Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Wójt Gminy Ujsoły
zaprasza do składania ofert na:
Sporządzenie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu „Zagospodarowanie doliny potoku Bystra i Ujsoły" w trybie pozakonkursowym w ramach działania 5.4 Ochrona bioróżnorodności biologicznej
zgodnie z informacjami zawartymi w wezwaniu oraz w oparciu o zapisy Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
I. Oznaczenie Zamawiającego
Gmina Ujsoły
ul. Gminna 1, 34-371 Ujsoły
godziny urzędowania: poniedziałek – piątek 7.00-15.00
tel. 33 8647 350/351
fax 33 8647 -354
e-mail: ugujsoly@ujsoly.com.pl
adres strony internetowej: www.ujsoly.com.pl
NIP 5532510951
REGON: 072182730
II. Tryb postępowania
Zgodnie z treścią art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) - zwanej dalej „ustawą”, do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone w tej ustawie.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu „Zagospodarowanie doliny potoku Bystra i Ujsoły" w trybie pozakonkursowym w ramach działania 5.4 Ochrona bioróżnorodności biologicznej zgodnie z informacjami zawartymi w wezwaniu oraz w oparciu o zapisy Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie zgodnie z informacjami zawartymi w wezwaniu do złożenia wniosku oraz Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 wraz z ewentualnymi uzupełnieniami na etapie oceny wniosku przez Instytucję Wdrażającą
2) przygotowanie dokumentacji kampanii promocyjno – informacyjno –edukacyjnej projektu
IV. Termin wykonania zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do dnia 28 grudnia 2017 roku.
V. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
b) Posiadania wiedzy i doświadczenia:
Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
c) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
d) Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
VI. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Julia Grygny, tel. 33 8647 350 wew. 31, adres e-mail: j.grygny@ujsoly.com.pl
VII. Sposób przygotowania oraz termin złożenia oferty
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. Oferta winna zawierać łączną cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena podana w ofercie winna uwzględniać wszystkie koszty związane
z realizacją zamówienia. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
2. Cena ofertowa nie podlega zmianie po jej złożeniu.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/by upoważnioną/ne do reprezentacji Wykonawcy.
5. Wzory dokumentów dołączone do niniejszego Zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty.
6. Ofertę można złożyć w następujący sposób:
a) pocztą na adres: Urząd Gminy Ujsoły, ul. Gminna 1, 34-371 Ujsoły;
b) osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Ujsoły;
c) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: j.grygny@ujsoly.com.pl
7. Termin składania ofert upływa w 26 września 2017 r. o godz. 15.00
Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, a nie jej nadania przez Wykonawcę. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane.
8. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. W toku dokonywania badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
VIII. Kryteria oceny ofert
Cena ofertowa brutto - waga 100 %.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie wymagane załączniki złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału
w postępowaniu oraz zawierająca najniższą cenę ofertową (oferta otrzyma maksymalną ilość – 100 pkt.) Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie niższą ilość punktów.
IX. Wynik postępowania
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty lub o unieważnieniu postępowania Zamawiający powiadomi Wykonawców.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez wybierania którejkolwiek z ofert.
X. Lista załączników:
1. formularz ofertowy
Załączniki:
Opis (kliknij aby pobrać) | Data zamieszczenia | Rozmiar | |
formularz ofertowy.docx | 2017-09-19 13:23:00 | 26 kB |
Informacje o publikacji dokumentu
Data wytworzenia | Wytwarzający/Odpowiadający | Data udostępnienia (Udostępniający) | Data modyfikacji (Modyfikujący) |
2017-09-19 | Julia Grygny | 2017-09-19 13:23:25 (Alicja Krawiec) |
2017-09-19 13:23:25 (Alicja Krawiec) |