Wójt Gminy Ujsoły z siedzibą w Ujsołach ul. Gminna 1, 34-371 Ujsoły ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy Ujsoły
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie o kierunku ekonomicznym lub administracyjnym
- posiadane pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie , których obowiązek podania nie wynika przepisów prawa
- umiejętność obsługi programów MS Office, internetu, poczty elektronicznej
Wymagania dodatkowe:
Podstawowa znajomość przepisów:
1. Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
2. Ustawy o rachunkowości.
3. Ustawy o finansach publicznych.
4. Preferowane doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
5. Komunikatywność
Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku:
1. Prowadzenie w księgach rachunkowych ewidencji opłat z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi oraz ich weryfikacja, konfrontacja, rozliczanie i uzgadnianie.
2. Dokonywanie przypisów i odpisów w urządzeniach księgowych na podstawie złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz deklaracji korygujących.
3. Podejmowanie czynności egzekucyjnych w związku z nieterminowym uiszczaniem należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
4. Przygotowanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.
5. Wystawianie i prowadzenie ewidencji not obciążeniowych.
5. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
6. Weryfikacja i konfrontacja faktur za energię elektryczną gminy i jej jednostek.
Warunki pracy:
1. Pełny wymiar czasu pracy - umowa na czas określony - 1 rok.
2. Miejsce pracy : Urząd Gminy Ujsoły ul. Gminna 1 , budynek urzędu nie jest wyposażony w windę, brak podjazdu , poruszanie się po schodach, biuro na II piętrze, węzeł sanitarny na I piętrze budynku, szerokie korytarze, brak możliwości poruszania się na wózku.
3. Stanowisko wymaga wysokiego stopnia samodzielności, bezpośredniego oraz telefonicznego kontaktu z interesantami oraz instytucjami publicznymi.
4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
5. Wynagrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Ujsoły.
Wskaźnik zatrudnienia:
W miesiącu maju 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Ujsoły w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Niezbędne dokumenty:
1. wypełniony i podpisany formularz aplikacyjny stanowiący załącznik do ogłoszenia
2. list motywacyjny - odręcznie podpisany
3. kserokopia dyplomu, świadectw i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
4. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych są zobowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu poświadczającego niepełnosprawność.
Przebieg rekrutacji:
1. Ocena formalna - sprawdzenie ofert pod względem poprawności formalnej, do etapu oceny merytorycznej dopuszczone zostaną ofert spełniające wymagania formalne.
2. Ocena merytoryczna - test oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Składanie ofert:
Ofert należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją "NABÓR RO.2110.1.2019 na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Finansowym".
Miejsce składania ofert: Sekretariat Urzędu Gminy Ujsoły ul. Gminna 1, 34-371 Ujsoły w terminie do 24 czerwca 2019 roku do godz. 15.00
Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Załączniki:
Opis (kliknij aby pobrać) | Data zamieszczenia | Rozmiar | |
Formularz aplikacyjny 1.pdf | 2019-06-12 14:28:00 | 41 kB | |
Formularz aplikacyjny 1.docx | 2019-06-12 14:28:00 | 14 kB |
Informacje o publikacji dokumentu
Data wytworzenia | Wytwarzający/Odpowiadający | Data udostępnienia (Udostępniający) | Data modyfikacji (Modyfikujący) |
2019-06-12 | Julia Grygny | 2019-06-12 14:27:12 (Alicja Krawiec) |
2019-06-12 14:30:03 (Alicja Krawiec) |